۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۱

در شش ماهه نخست امسال انجام شد؛

رفع ۱۸ نقطه حادثه‌خیز در راه های ارتباطی جنوب سیستان وبلوچستان

رفع ۱۸ نقطه حادثه‌خیز در راه های ارتباطی جنوب سیستان وبلوچستان

ایرانشهر_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان وبلوچستان، گفت: ۱۸ نقطه حادثه‌خیز در جنوب استان طی شش ماه نخست سال جاری ایمن سازی و رفع خطر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، شهرام مبارکی، از تلاش مستمر راهداران برای افزایش سطح ایمنی راه‌های جنوب استان خبر داد و افزود: ۱۸ نقطه حادثه‌خیز جنوب استان ایمن سازی و رفع خطر شده است.

مبارکی تصریح کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد در جاده‌های جنوب استان، طرح اجرای روشنایی نقطه‌ای در شش نقطه پرحادثه صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت ایمنی راه‌ها گفت: با اجرای روشنایی نقطه‌ای در نقاط پرحادثه، دید رانندگان در شب افزایش یافته و در نتیجه احتمال وقوع تصادفات کاهش می‌یابد، این اقدام گامی مهم در راستای تحقق اهداف ارتقای ایمنی راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان در پایان خاطر نشان کرد: تلاش این اداره کل برای رفع نقاط حادثه و تأمین روشنایی مقاطع پر تصادف جنوب استان، در راستای ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی به طور مستمر صورت می‌گیرد.

کد خبر 6257537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha